Tal dia en farà un any, a l'estiu tota cuca viu, talment que QUI DIA PASSA ANY EMPENY.

miércoles, 19 de septiembre de 2007

El refugi del meu...




Quan m'adormi comptaré fins a tres. Un, dos, tres, i m'hauré endinsat en el refugi del meu somni. Volaré sobre un camp d'amapoles vermelles, de tija verda, i el vent bufarà ras, i el cel serà clar, transparent, i el sol intens. Sentiré el perfum del jazmí, en un jardí, amb una font, i sentiré l'aigua fresca jugant a la meva cara. Tindré un sentiment extrany: Estaré somiant, en canvi, la sensació serà tant real... Podré olorar, sentir les gotes d'aigua regalimant pel meu rostre... Déu meu, segur que estic somiant? . I en el tren de mitjanit tornaré a la mar salada que m'ha vist néixer, i al pi de la muntanya, al verd de la gespa recén tallada, i al cel rogent, i a la sorra humida, i a la nena petita...I em perdré així una o dues vegades més, i m'aixecaré per tancar la finestra: l'aire que entra és massa fred; i m'adormiré.

4 comentarios:

Unknown dijo...

Hey, hey, hey... vols dir que el camp que somies no està ple d'un altre tipus de plantes? jeje

Le_petit_anarchiste dijo...

ahahaha!! M'alegra veure't per aquí! T'envio una forta abraçada.

Forever young!

Unknown dijo...

Dona... és que ara dóna gust, amb tanta actualització que hi fas!

Igualment!

Marc Riera dijo...

Ueee!! veig que també estas feta una bona somiadora, Apalis!!! a domir! jejeje